Friday, August 26, 2016

Back to Florida, Preparing for PSO`s Nationals, my beautiful students and Seattle

Hey everyone!
 Check out me when I finally get back to Florida and WOW I was looking forward to it knowing I have 2 crazy Wiener dogs waiting on me. WATCH how I have to prepare  for PSO`s nationals with just 2 weeks to compose a new routine. Last but not least, come see how my beautiful students welcome me back and my journey in Seattle.
See you soon! Don`t forget to follow the blog, to get all updates and pole videos


Oi Galera!
Vejam o que aconteceu quando finalmente voltei para Florida, apos o mundial de Pole Sports; e saber que minhas loucas e lindas cachorrinhas salsichas estavam esperando por mim me deixou ainda mais ansiosa. Assista a  minha preparacao para o PSO`s nationals tendo apenas 02 semanas para mudar minha coreografia. E finalmente minhas lindas alunas me dando as boas vindas, e um pouquinho de Seattle!
Nao esqueca de seguir o blog para receber todas as atualizacoes e videos de pole!


No comments:

Post a Comment